vrijdag 18 december 2009

ogen opmaken en sneeuw, HELP!

Goedemorgen,
Dacht ik gisterenmiddag, leuk ga even met mijn hond lopen, want het sneeuwt dat vindt ze vast wel leuk. Zij wel, maar ik niet. Want ik kon mooi opnieuw mijn ogen opmaken. Ik gebruik namelijk geen waterproof masacara. Wat ik dan doe, is proberen om zo min mogelijk te knipperen als mijn wimpers nat worden zodat ogen opmaken niet elke keer opnieuw hoeft, maar dat had gisteren geen zin, het ogen opmaken moest toch opnieuw.

Ogen opmaken- feestdagen en ogen opmaken.
Zijn jullie net als ik ook al bezig met jullie ogen opmaken voor de feestdagen. Eerst kleding uitzoeken en dan kijken of de ogen make up erop aansluit. Anders moet je die nog gaan kopen. (wel een excuus om weer wat leuke ogen make up te kopen natuurlijk,hihi).
Ik zag laatst in een tijdschrift nog een nieuwe ontdekking voor ogen opmaken. Het is een ogen-opmaken-pad, waarmee je met één handeling je ogen perfect op kan maken, dat zag er heel handig uit, zeker voor het ogen opmaken voor de feestdagen. Ik ga het kopen en proberen tijdens ogen opmaken!

Groetjes en alvast fijne feestdagen
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten